أخر المواضيع

أنا مدام ناھد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نایم ولا داري بحاجة



أنا مدام ناھد
واللى مایعرف معنى ناھد ھو ما ینھض ویظھر بشكل واضح وإسم یدلّ
على الفتاة المرتفعة الثدیین أو المراھقة فالنھد ھو الثدي
ما رأیك بھذا الإسم الأنثوي!
للتواصل معي للجادین فقط
أنا مدام ناھد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نایم ولا داري
بحاجة
احكلكو القصة من البدایة ولا اقولكو ھو یحكیھ بنفسھ عشان من ساعتھا
بقینا صحاب خالص وطول الوقت مع بعض
أجمل حكایة حصلتلي
ناھد: أنا ھنا بص فوق
أنا: أفندم أي خدمة (لقیت وش سبحان الخلاق بیكلمني ومخبي جسمھ ورا
درابزین السلم )
ناھد: لو سمحت ممكن طلب
أنا: أؤمري یا فندم عیوني
ناھد: طب ثواني
واختفت الست شویة وبعدین لقیتھا نازلة لابسة روب قماش وھیھ نازلة
كان فیھ بعض من الھوا الخفیف اللي طیر حتة صغیرة من الروب من
تحت كانت كافیة لأني ألاحظ إن الست دي مش بني آدمة دي ما یتقالش
علیھا غیر أسد ومن العیار التقیل ......... المھم........نزلت وقالت لي
ناھد: أنا آسفة إني ھاعطلك
أنا: ولا یھمك
ناھد: اصلي أنا ساكنة جدید في الشقة اللي فوق حضرتك علي طول
ولسھ ساكنة إمبارح باللیل (ملحوظة/ أنا جیت من الشغل الساعة 4
العصر فما لاحظتش إن الشقة اللي فوق فیھا حد)
أنا: یا فندم شرفتینا ویا رب نكون جیران كویسین مع حضرتك
ناھد: ربنا یخلیك حضرتك زوق قوي .....معلش أنا كنت بغسل وبعدین
في حتة من الغسل بتاعي وقعت علي التندة بتاعة حضرتك وحاولت
أجیبھا من فوق ما عرفتش فممكن حضرتك تجیبھا لي
أنا: قوي قوي
ناھد: بس أنا مكسوفة قوي أصلھا حتة یعني شخصیة جدا بس ھاعمل إیھ
للضرورة أحكام
أنا: طب حضرتك ممكن تخلي ابن حضرتك أو جوزك ینزل یجیبھ ا
ناھد: أنا مالیش غیر بنت واحدة عندھا 15 سنة وجوزي نایم ولو ضربت
جنبھ قنبلة مش ھیصحى قبل الضھر أصلھ بعید عنك من النوع اللي
بیشرب
أنا: طب اتفضلي یا فندم إحنا ھنفضل واقفین علي السلم كده؟
ناھد: مرسیھ بس أصلي سایبة الغسیل للبنت
أنا: لا ولله اتفضلي المھم دخلت وإحنا بنكمل كلام
أنا: ھوه جوز حضرتك بیشتغل إیھ
ناھد: جوزي كان مسافر بره في عمان وقعد ھناك 15 سنة اتجوزني
وسافر علي طول وجھ السنة دي وھیقعد بس ولاد الحرام ھناك علموه
الشرب والحاجات دي فمقضیھا سكر لحد الصبح بس ھوه لسھ بیفكر
یعمل مشروع ھنا في مصر
ھو
أنا كنت نازل النھارده كالعادة لشغلي الساعة 9 إلا ربع وأنا نازل علي
السلم سمعت صوت حلو قوي بیتكلم مع حد الصوت ده جدید لأن كل
اللي ساكن في العمارة بتاعتي أنا و 4 شقق تاني واحدة جنبي وكل فین
وفین أما أشوف صاحبتھا (ست جامدة جدا) واتنین في تالت دور وواحدة
في التاني
المھم مخدتش في بالي وجیت نازل لقیت واحدة بتنده علیھ
ناھد: لو سمحت یا أستاذ .....یا أستاذ
أنا: مین
أنا: ھیھ وقعت فین بالظبط
ناھد: ھن ا
جبت سلم وفتحت درفة الألومیتال من فوق عشان أنا عامل فوق التندة
حاجة زي الشباك الصغیر عشان أقفل الألومیتال الكبیر وأفتحھ ھوه
للتھویة...المھم طلعت على السلم وبصیت لقت حاجة روز مكعبلة في
بعض مدیت إیدي وجبتھا كانت تعتبر ناشفة
ناھد: من فضلك متفردھا
أنا : (بشكل كومیدي) لیھ ھیھ فیھا قنبلة ولا إیھ
ناھد: (ضاحكة)لا أصلھا تكسف شویة
أنا: یا ستي عادي یعني ھتكون إیھ ؟؟؟(قولتھا ونیتي سلیمة ولله وفوجئت
بالرد)
ناھد: سوتیاني
أنا حسیت أول ما سمعت الكلمة إني ھاقع من علي السلم بصیت في
عینیھا لقیت نظرتھا اتغیرت 360 درجة نظره كلھا كسوف وشرمطة
وشھوة...مسكت السوتیان وتعمدت أفرده بشكل یوحي بأنھ اتفرد غصب
عني
ناھد: یا خبر
أنا: مالك ؟ عادي .... بس إیھ ده كلھ ( بھزار) لما فردت السوتیان لقیت
حجمھ بیقول إنھ بیسند بطیختین مصنوعین من الملبن
ناھد:ھعمل إیھ ما ھو من الزمن
حسیت من كلمتھا إننا دخلنا في مرحلة جدیدة فبدأت بتحویل أسلوب
الكلام ما بین ھزار وشرمطة وكان لازم أعمل اختبار قبل الھجوم
أنا: إنتي اسمك إیھ
ناھد: ناھد
أنا: ما ھو باین
تحولت ضحكتھا الأنثویة الرقیقة لضحكة أشبھ بضحكھ امرأة مومس أو
تشتھي الجنس
أنا (مكملا) أمال یعني مش باین علیكي حاجة
ناھد: لا لا لا حاسب ده بس عشان روب ولابسة من غیر ھدوم من تحتھ
بس لو ركزت ھتلاقي حاجات ممكن تعورك....انت اسمك إیھ
أنا: محمد
ناھد: یعني مش باین
ضحكنا سو ا
أنا: إیھ رأیك نشرب كوبیتین كابتشینو
ناھد: والغسیل ؟
أنا : مش ھنكمل حاجة ولا خایفة من بنتك
ناھد: لا بنتي لو غبت عنھا بالسنین مش ھتسأل فیھ......ھات یا عم خلینا
نروق
دخلت أعمل الكابتشینو وأنا رایح المطبخ قفلت باب الشقة لجس النبض
لقیتھا عادي وأنا رایح المطبخ بدأت تتكلم معای ا
ناھد: تلفزیونك ده شكلھ غریب
أنا: ده مسرح منزلي
ناھد: آه انت باین علیك رایق قوي ..........انت متجوز؟؟
أنا: مطلق
ناھد: یا حرام
أنا: میصعبش علیكي غالي
دخلت أعمل الكابتشینو .وجبت الكابتشینو وھیھ كانت بتھابر مع
التلفزیون عشان تفتحھ لقیتھا بتقول لي
ناھد: انت جایب تلفزیون یبضن علیك؟
أنا: یبضن؟؟؟
ناھد: آه مش إحنا بقینا أصحاب یبقي مالوش لازمة الكسوف
أنا: طب مادام مافیش كسوف ما تقلعي الروب اللي محررك ده
ناھد: لا دا أنا لو قلعتھ تبقي مصیبة
أنا: ھوه فیھ حد معانا یا ستي اقلعیھ وخدي راحتك
ناھد: أوكیھ
وقلعت الروب..............قلعت الرووووووووووووووووووووووووب یا
جماعة...................قلعت الروووووووووووب یا
إخوانننننننننننننننننننننننننننناااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا ویا ریتھا ما
قلعت
أنا لقیت قدامي علي مستوي نظري كرتین من الجیلي الأبیض جدا وفیھم
حبیتین كریز وسط وفلق الب زاز عایز زو بر حمار یدخل بینھ وعلي
الرغم من أنھا كانت لابسة جلابیة بیضا بس كانت مبلولة وكل حاجة
لاقتني متنح لب زازھا ومش عارف أتكلم لقیتھا بتقول لي
ناھد:انت عمرك ما شفت واحدة قبل كده ولا إیھ أنا: واحدة وإنتي أي
واحدة
ضحكت ضحكة شرموطیة عالیة حسیت إن جوزھا صحي منھ ا
ناھد: طب أقعد أقعد خلینا نروق ونشرب الكابتشینو وتروح شغلك
أنا: ك س أم شغلي
ناھد: انت قلیل الأدب
أنا: من بعض ما عندكم
عادت الضحكة مرة تاني وبصت لقت ز وبري زي عمود النور جوه
البنطلون فضلت تشرب وتبص لز وبري من تحت لتحت وتبص
للتلفزیون ولقیتھا بتقول لي :
ناھد: انت مش حران انت كمان
أنا: قوي
ناھد: طب ما تقلع
أنا: لو قلعت أنا مش مسئول فیھ حاجات ھتضرب وممكن تزعلي
ناھد: یا عم اقلع خلیھ یشم نفسھ
قلعت خالص مالص ملط
ناھد:یخرب بیت أبوك إیھ ده انت أمك كانت بتتوحم أكید على حمار
(وعادت الضحكة) ومنضفھ لمین بق
أنا: للي عایز یدوقھ
ناھد: طب ممكن أدوقھ؟
أنا : (في ذھول من الموقف كلھ ) تحت أمرك

هناك تعليق واحد: